.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

شمال نيوز: عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت، جواد جهانگیرزاده در در نشست علنی عصر امروز (سه شنبه ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی  تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق به رئیس‌جمهور در مورد رسیدگی سریع به مناطق سیل زده استان یزد

محمدصالح جوکار و فتح‌الله حسینی نمایندگان مردم یزد و صدوق، قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به رئیس‌جمهور در مورد کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در سطح بازار

نادر قاضی‌پور، جواد جهانگیرزاده و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص جلوگیری از تعطیلی بیمارستان هدایت به عنوان تنها بیمارستان زنان و زایمان تامین اجتماعی

فیروزی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر به رئیس‌جمهور در مورد لزوم رسیدگی سریع به مناطق سیل‌زده روستاهای نطنز و بادرود و قمصر

منوچهری و فتح‌الله حسینی نمایندگان پاوه، جوانرود و روانسر، قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به وزیر نیرو در مورد عدم پیگیری ساخت سد ساروخان شهرستان جوانرود/ همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با عدم پیگیری ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان روانسر.

قائید رحمت نماینده مردم درود و ازنا به وزیر صنعت، در خصوص تعیین تکلیف مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا و تسریع در تکمیل و راه‌اندازی این کارخانه به نحو مقتضی با توجه به بیکاری و محرومیت منطقه و همچنین به وزیر نیرو در مورد تسریع  در اجرای طرح فاضلاب شهری روستاهای شهرستان‌های دورود و ازنا.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، جاجرم، گرمه، مانه و سملقان به وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد و تامین امکانات پروازی و اتمام پروژه فرودگاه و تامین اعتبارات تعهد شده.

موسوی نماینده مردم خدابنده به وزیر نفت، تسریع در امر گازرسانی به روستاهای شهرستان خدابنده.

نادر قاضی‌پور، امیرآبادی فراهانی و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه و قم به رئیس‌جمهور، نظارت بر عملکرد مدیریت منطقه آزاد کیش.

عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر و هریس به وزیر آموزش و پرورش تعلل در پرداخت حق پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته مناطق زلزله‌زده اهر و هریس و نیز به وزیر ورزش و جوانان، عدم توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات به خصوص به منطقه اهر و هریس و روستاهای تابعه آن.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور به وزرای کشور، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در خصوص سیل اخیر در بخش‌های گلفاو و شهداد که خسارات زیادی به منطقه به ویژه تخریب جاده‌های منطقه و پرشدن سدهای خاکی زده است.

کارخانه‌ای، خجسته، فتح‌الله حسینی و احمدی لاشکی نمایندگان همدان و فامنین، قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و نوشهر و چالوس به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رعایت قانون نحوه اخذ شهریه در ثبت‌نام از ایثارگران در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و پرهیز از اعمال‌نظرهای شخصی.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه به وزیر صنعت، پرهیز از انتخاب‌های سیاسی در وزارت صنعت، معدن و تجارت. کارخانه‌ای و خجسته نمایندگان همدان و فامنین به وزیر راه و شهرسازی جلوگیری از ایجاد وقفه در پیشرفت آزادراه ساوه-همدان.

جوکار، فیروزی و فتح‌الله حسینی نمایندگان یزد و صدوق نطنز، بادرود و قمصر، قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به وزیر آموزش و پرورش پرداخت مطالبات و معوقات معلمان.

احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس به رئیس‌جمهور عدم اجرای نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی قابل تبدیل به سیکل ترکیبی نوشهر علیرغم مصوبه هیئت دولت در سفر به استان مازندران و نیز به وزیر راه و شهرسازی عدم وجود اراده برای بازسازی جاده نوشهر به فجور و رفع نگرانی حدود ۵۰ هزار نفر از جمعیت منطقه، ۶۸ روستا و ۲ شهر.

علی ایرانپور و فتح‌الله حسینی نمایندگان مبارکه، قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به رئیس‌جمهور درباره لزوم اجرای کامل قوانین از سوی سازمان محافظت از محیط زیست.

شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز و باوی به وزیر نفت درباره دلایل حضور نماینده مجری طرح عمران مناطق نفت‌خیز جنوب در تهران در حالیکه ۸۵ درصد در خوزستان است.

شوهانی نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چردآول، مهران و ملکشاهی به وزیر نفت دستور عاجل جهت جلوگیری از تعطیلی پروژه  نفتی مشترک آذر و چنگوله و نیز وزیر راه و شهرسازی دستور جهت تسریع در چهاربانده کردن جاده ایلام-مهران که هر روزه عامل تصادفات مرگبار است و همچنین به همراه فتح‌الله حسینی نماینده قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب به وزیر نیرو، درباره جلوگیری از فروش آب کشاورزان جهت مصارف غیرکشاورزی.

رجبی نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراغه‌تپه و گالیکش به وزیر نفت تسریع در گازرسانی به روستاهای شهرستان کلاله و مراغه تپه با توجه به اینکه در طرح مهر ماندگار قرار دارند.

جعفری نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جرگلان، جاجرم و گرمه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علت  عدم تحویل ساختمان آماده دانشگاه علوم قرآنی استان از پیمانکار چیست؟

چهاردولی نماینده مردم ملایر، به وزیر صنعت تعیین تکلیف کارخانه سیم و کابل شهرستان ملایر که به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

سعدون‌زاده و محمدسعید انصاری، جلیلی و سیدحسین ده‌دهشتی نمایندگان آبادان، مسجدسلیمان به وزیر اقتصاد عدم پاسخگویی رئیس‌کل گمرک ایران به تذکرات نمایندگان مبنی بر خارج کردن اداره کل گمرکات استان از بلاتکلیفی.

روح‌الله بیگی اینانلو نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب  به وزیر نیرو تسریع در تامین آب مورد نیاز کشاورزان و برخی روستاهای شهرستان میاندوآب به وزیر نیرو در خصوص تامین آب مورد نیاز کشاورزان روستاهای شهرستان میاندوآب.

منوچهری نماینده مردم پاوه، جوانرود و روانسر، ثلاث باباجانی و فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به وزیر بهداشت و درمان علت عدم تامین اعتبار لازم جهت تاسیس بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان ثلاث باباجانی.

منوچهری و فتح‌الله حسینی نمایندگان پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عدم پیگیری تاسیس دانشکده فنی مهندسی در شهرستان پاوه.

مهدی عیسی زاده و روح‌الله بیگی نمایندگان میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب به وزیر نیرو، آبرسانی به شهرستان‌های میاندوآب ، شاهین دژ و تکاب در روستاها و شهرها.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان به وزیر نیرو دستور برای تسریع در اتمام و ادامه کار سد مخزنی نهب، و تامین اعتبار لازم برای شبکه آبیاری و زه‌کشی. تامین آب شرب مناسب برای شهرستان تاکستان و بخش‌های زیر مجموعه آن از سد مخزنی طالقان و توجه به سلامتی مردم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1392
آقای احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس

خدایا ترا شکر حرف زدی شما که چراغ خاموش در مجلس

حرکت می کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.